Geen Excuses !

Een blog die zich  anderhalf jaar in sluimerstand bevindt, daarvoor bestaan geen excuses.

Om de virtuele stilte goed te maken kunnen we  (tromgeroffel)  u melden dat de tuinpoort voor u open staat  !  Interesse  ? klik dan op Contact !

Er zal hier op de site de komende tijd wat gerommeld worden , kwestie van ook onze franstalige landgenoten met open armen te kunnen ontvangen … maar de blog die wordt terug voortgezet , beloofd  !

5 gedachtes over “Geen Excuses !

  1. Gelukkig lees ik zo nu en dan iets over je tuin op facebook 🙂
    Maar wat een bijzonder project ga je starten: woonde ik maar dichterbij, dan kwam ik snel bij je kijken.
    Nu hoop ik zo nu en dan wat foto’s te zien van je boeiende tuin!
    Hartelijke groeten van Zem.

    Like

    • Zoals ik al schreef neem ik het bloggen terug op, want ik mis het eigenlijk een beetje. Facebook is een heel ander soort medium natuurlijk, vluchtiger, moeilijker om achtergrondinformatie mee te geven, vooral als je het in twee talen moet doen. Het is die taalkwestie die me er van weerhouden heeft om verder te bloggen. In het frans schrijven of vertalen is toch wel van een heel andere orde. Ik heb de knoop nu wel doorgehakt, ik blog gewoon verder in het nederlands, en de lokale bevolking die kan me live aanhoren 😉

      Like

Plaats een reactie