Gedwongen verhuis (2)

Ze zullen wel een nieuw nestje bouwen, merkten jullie op bij het relaas over de ongelukkige bouwkeuze van een winterkoninkje. En jullie hadden gelijk  ! Als het niet tegen de rechtermuur mag, dan maar tegen de linkermuur, moet het beestje gedacht hebben.

P1010941.JPG

Ik kom er niet tussen deze keer.  Over een paar dagen wordt de constructie toch afgebroken en ik ga er eerlijk gezegd van uit dat Madame Winterkonink slim genoeg zal zijn haar eieren niet onder een lekkend dak te leggen. Bekijk het maar eens goed , het regent daar serieus binnen.

5 gedachtes over “Gedwongen verhuis (2)

    • O, maar er zijn nog wel rommelige plekjes in de tuin waar ik regelmatig zo’n kleintje zie rondhuppelen. Ik heb er wel geen flauw benul van of het hetzelfde vogeltje is, ik vroeg me net af hoe groot hun territorium ongeveer is.

      Like

Geef een reactie

